איזה באסה. פייגלין צודק. קצת.

איזו באסה, אני מסכים עם משה פייגלין!

טוב, לא הייתי אולי ממהר למסקנות כמו "מסכים", אבל אולי נתפשר על "רואה עין בעין" איתו בעניין ועדת וינוגרד. פייגלין טוען היום ב nrg כי "כל ילד הבין, מיד בתחילת מלחמת השולל הזו, ששחרור החטופים אינו המטרה, פשוט משום שאי אפשר לתפוס זבובים עם מכבש דרכים. כל מי שעיניו בראשו גם יכול היה כעבור ימים אחדים להבין, בלי שום ועדת חקירה, שהפסקת ירי הקטיושות אינה מטרת המלחמה, פשוט משום שהמלחמה היא שהביאה לירי הזה והוא פסק ברגע שהפסקנו להלחם." צודק.

עוד שני דברים עושה פייגלין: האחד הוא להביא שלל ציטוטים, מימין ומשמאל שתמכו במלחמה. גם ביבי ("תלחמו בהם, תכו בהם, תרסקו אותם, תעשו זאת!!"… ממש געגועים לבגין… איזו שפה… ) וגם ביילין ("יש קונצנזוס". וואללה.), כך שגם על עניין הצביעות אני יכול להסכים עם פייגלין. אבל פה זה נגמר. פייגלין כמובן מוצא את "אסטרטגיית" אוסלו" ו"אסטרטגיית החד-צדדיות" כאשמות האמיתיות במלחמה. זה כבר לא מפתיע ונדוש להתווכח שוב על זה, אז אני לא אעשה את זה. הפעם.

זה באמת מדהים איך האולמרט הזה הצליח לסבך אותנו עד כדי כך שאנחנו כבר לא יכולים להגיד בצורה ברורה, כעם, מה יהיה טוב לנו ומה לא טוב לנו. הרי מפגיני הימין והשמאל שתבעו את הסתלקותם של אולמרט ופרץ לא תבעו את אותו הדבר. הם גם לא מסכימים ביניהם על מה צריך לקרות עכשיו. אין אף מפגין מרצ שהיה באמת מעדיף לראות את ביבי כראש ממשלה מאשר ממשלה שהעבודה היא השותפה הבכירה בה ושאמורה (על פי התוכניות שמי בכלל זוכר אותן היום… ) לצאת מהשטחים. בגלל זה אני, כמו כולם אני מניח, מאוד חושש מהרגע שאולמרט, אינשאללה, יתפטר. אני לא רוצה אותו כראש ממשלה. אני פוחד ממה שיבוא אחר –כך. זה ממש כמו דילמת הבירה הרביעית בערב שתייה מוצלח. אתה ממש רוצה אותה, כי טוב לך ואתה נהנה, אבל אתה יודע שיש מצב שאחרי זה כבר לא יהיה משהו.

אוף… אם אולמרט היה פשוט האנגאובר שהיינו יכולים להעביר עם כוס קפה…

פוסט זה פורסם בקטגוריה אולמרט, ביבי, הימין, ישראל, לבנון, מלחמה, ממשלה, מרצ, פוליטיקה, שמאל ישראלי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

