דברים טובים יכולים לקרות!

קצת אופטימיות חברים! אחרי שהם הפחידו אותי והדאיגו אותי, כנראה שהחברים ביאהו התחילו לקרוא את הבלוג שלי, ולהשתכנע שהם רוצים להשאיר אותי בצד שלהם. לפחות לבינתיים. אמנם נלחצתי כשהם הבהילו אותי שנשארו לי רק עוד 7 אחוזים בודדים לתיבת המייל שלי, אבל היום בעזרת אנימציה נחמדה (איש יאהו סגול קטן שמפוצץ את נפח התיבה עם דינמיט…), הם הודיעו לי ש"you have unlimited storage"!

אם זה לא חדשות טובות, אני לא יודע מה כן! הצעד הבא הוא כמובן שלום עולמי, תיקון החור באוזון ושחיפה תהפוך לאתר תיירות נחשק!* מה עוד אפשר לבקש?

* – יהיה מעניין לארגן התערבות קטנה מה יבוא קודם משלושתם, אם בכלל. לא?

פוסט זה פורסם בקטגוריה אינטרנט, זמנים טובים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על דברים טובים יכולים לקרות!

  1. liorry הגיב:

    חח מזל טוב, אני מניח שהדרך לקבל תיבה ללא הגבלה היא להגיע להגבלה ואז נותן השירות אומר לעצמו, עדיף שיקבל עוד ולא יעזוב מאשר יעזוב🙂

  2. ערן הגיב:

    מה עם בלוג מהדרום הלח ?
    כבר כמה ימים אני נכנס ומחכה לחידושים והפתעות ואין אפילו פוסט אחד לרפואה…

  3. שחר הגיב:

    אני לא יודע מי זה ערן (יש לי חבר ששינה את שמו לערן, אולי זה הוא?), אבל אני מסכים עם דבריו. לפחות תעלה איזה פוסט שאומר "הבלוג וכותבו יוצאים לחופשה"; ככה אנחנו נדע שאין עם מי לדבר ואתה תוכל לדמיין שאתה יהונתן גפן.

כתיבת תגובה

