חודש פחות יום

עוד חודש פחות יום אני נוחת בארץ לביקור של שבועיים. למה אני מחכה?

לארוחת שבת עם המשפחה שלי.

לשתות גולדסטאר.

לראות את הדירות החדשות של החברים שלי שהתברגנו לאחרונה עם זוגותיהם.

לראות את בובי ששמעתי שהוא אמנם עדיין לא מדבר יותר מדי, אבל חמוד לאללה.

לשכב על הדשא אצל ההורים שלי.

להסתכל על הנוף מהמרפסת שלי.

כן, לשמוע גלגלצ. ככה זה, סיר הבשר, אתם יודעים…

ללכת לים.

לנהוג על כביש החוף כשהוא כמעט ריק בלילה.

לחבק את אמא.

לבקר את המשפחה על שלוחותיה.

חיפה.

לראות את ירושלים.

להשתכר בירושלים.

לראות אנשים יקרים שלא ראיתי שנה ואני רוצה לדבר איתם ולשמוע מה קורה איתם.

להביא חזרה לפה טישרט שאני אוהב ושכחתי בארץ.

לשכב על הספה בסלון אצלנו בבית ולראות טלויזיה.

ללכת לסעיד ואינשאללה גם ללינא.

לדבר הרבה עם המשפחה שלי.

לראות הופעה טובה. ברי פנוי במקרה?

לאכול פלאפל טוב.

וחמוצים.

לראות איך מרגיש לי להיות שוב בארץ.

לראות כמה הכל בעצם אותו הדבר.

שכחתי משהו?

פוסט זה פורסם בקטגוריה ישראל. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על חודש פחות יום

  1. שחר הגיב:

    ובחיפה לא תשתכר, חבר יקר? אמן, כן יהי רצון.

  2. זה כבר תלוי בכם…
    הבנתי שיכולות השתייה שלכם בזמן האחרון הן כבר לא משהו…

  3. אלי הגיב:

    אל תדאג נשכר אותך גם בחיפה…..
    מחכים לך

כתיבת תגובה

