הבלוג משתכלל

אני גאה לבשר על שני שינויים משמעותיים ומרגשים בבלוג.

הראשון, ודאי הבחנתם, הבאנר שבראש העמוד השתנה. לא שהיה לי משהו נגד הבאנר הקודם, שבאמת היה יפה מאוד, ושסופק לי באהבה ובנדיבות על ידי בלוגלי, אבל רציתי משהו משלי שגם יבטא משהו ושיהיה לי יותר מיוחד.

את הבאנר עיצב ידידי הוותיק והטוב, המייג'ור טום. המייג'ור, היום סטודנט לתואר שני בניו-סקול כאן בעיר, עושה המון דברים יפים ואני בהחלט ממליץ מדי פעם להציץ.

אני עדיין מנסה להתרגל לשינוי וכל תגובה עליו תתקבל בברכה.

השינוי השני זה שהחלטתי להעניק לבלוג רישיון קריאטיב קמונס. בגדול, זה אומר שאני מרשה להעתיק מפה, להשתמש במה שאני מפרסם פה ולהפיץ את זה הלאה, כל עוד הקרדיט ניתן לי, זה לא לשימוש מסחרי, ושזה יופץ גם כן תחת אותו רישיון חופשי. ההסבר האמיתי הוא הרבה יותר מסובך, אני למשל בקושי הבנתי את ההסבר בוויקיפדיה, אבל באתר של קריאטיב קומונס זה מוסבר די בפשטות. מי שרוצה להבין מה זה אומר וגם להנות בדרך, מוזמן לכאן.

למה אני עושה את זה? לא כי אני חושב שאני עד כדי כך אול דאט (איזה ביטוי שלא שמעתי בערך מאז הפעם האחרונה שראיתי ריקי לייק…), אבל אני בהחלט חושב שמדי פעם אני כותב או מפרסם פה דברים ראויים. את התמונות למשל מההפגנה בקולומביה, את סיפורי הזוועות על אפי איתם, או אפילו כמה נהנינו בפארם איד. אז מה שאני בעצם אומר עם הרישיון הזה, זה שמותר להעתיק מפה, מותר להפיץ את מה שאני כותב, כל עוד זה עומד במעט ההגבלות שציינתי קודם. יותר מזה, למיטב הבנתי, עד שלא ציינתי את זה במפורש, כל הזכויות שמורות לי, ולמעשה אסור להעתיק, להפיץ או להשתמש במה שאני עושה כאן בכלל ללא רשות מפורשת ממני. זה כמובן, לא לעניין ונוגד את הרוח החופשית שאני הו כה תומך בה באינטרנט.

זהו. ממש יום טכנולוגי היה לי היום. תחי המהפכה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה אינטרנט, הבלוג. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על הבלוג משתכלל

  1. ayale הגיב:

    תתחדש על הזה, נו. איך קראת לזה? באנר? באמת יפה.

כתיבת תגובה

