א אנ אנא אנאפ אנאפו אנאפול אנאפולי אנאפוליס, אה?

למה זה היה טוב? כי זה יותר מכלום.

מה יצא מזה? לא יודע. למה, ככה סתם היה קורה משהו?

לא.

אפשר להאמין להם? תלוי למי.

לאולמרט? לא ממש.

לאבו מאזן? לא יודע.

לבוש? פחחח.

אז למה אני עדיין חושב שזה היה חשוב? כי גם המנהיגים הכושלים האלה יכולים אולי לעשות משהו טוב.

למה זה שונה מ"מפת הדרכים" שלא יצא ממנה כלום? זה לא שונה.

ועדיין, למה זה היה טוב? כי כזה אני. כל תקווה קטנה שאולי יהיה פה יותר טוב היא ממכרת בשבילי. קשה לי להתעלם ממנה. אם לא הייתה לי את התקווה הזאת לא הייתה לי שום סיבה לראות סיכוי להמשך של חיים איפשהו במזרח התיכון. ואולי בעצם בכל מקום.

אז יהיה טוב, כן? אולי. אני חושב שכן. נראה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה אולמרט, בוש, הגורל היהודי, ישראל, שלום. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

