זכויות, אדם

עמותת רופאים לזכויות אדם סגרה לפני כמה שבועות את המרפאה שלה בדרום תל אביב שהייתה היחידה בארץ שטיפלה בפליטים. (הערת הסיאו"ל: כן, אם יש פה פליטים, זו אחריותנו שהם לא ימותו סתם, יקבלו טיפול רפואי, ויזכו לזכויות בסיסיות). העמותה פנתה לשר הבריאות בבקשה לתמיכה. הם עדיין לא נענו. בדיון שהיה על העניין היום בכנסת טרם הצלחנו להוכיח את היותנו אור לגויים. בהתחלה כתבתי על זה איזה מיני-פוסט, אבל הבנתי שאין לי הרבה מה להוסיף על מה שכבר נאמר על הנושא הזה שלי נראה כדי ברור מאליו.

אז בינתיים אני מצטרף לקמפיין שהתחיל כאן. תוכלו לקרוא על זה עוד כאן, או בכל אחד מהבלוגים שברשימה שכתבו על זה גם בזמן וגם את כל מה שאני הייתי כותב בכל מקרה. רובם גם טובים באופן כללי, אז בכלל קחו את זה כהמלצה.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה אינטרנט, זכויות אדם. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

