דברים שאנשים שאוהבים לכתוב פוסטים אוהבים

לכל מי ששואל מה קורה שנה הבאה, מה התוכניות וכולי, הנה העדכון הכי עדכני על הלך הרוח הנוכחי:

בשנה הבאה נשב על המרפסת (כנראה בבאר שבע. דונט גט מי סטרטד…) ונקרא שוב מאמרים על אי-שוויון, תקרת הזכוכית, גרמשי, ומורשת אייזנשטדט.

היום כשדיברתי עם חברי הסופר הוא סיפר לי על הפרויקט הנוכחי שלו, שאם אני זוכר נכון מדבר על מוסדות בקיבוץ ששומרים אנשים בתוך הנורמה הקיבוצית. קראתי כמה שורות מהעבודה שלו ואמרתי לו שזה אכן נראה ברמה, ויותר חשוב, עונה על הכלל החשוב של מדעי החברה שאומר שאם זה לא ניסוח מתנשא של משהו שבכל מקרה כבר ידענו קודם, זה לא באמת מדעי החברה.

אחרי זה (וזה באמת היה קשור למשהו שאני עושה בשביל העבודה האמיתית שלי*, תאמינו לי!) הגעתי לבלוג הנפלא "דברים שאנשים לבנים אוהבים", שבו קיבלתי את ההוכחה שזה אכן כל מה שאנחנו עושים באוניברסיטה.

אז חברים וחברות, אין לנו מה לדאוג – זה הגזע שלנו שקובע שאנחנו סתם אוהבים להתפלסף (אותו חבר סופר אכן יכול להתגאות שהוא הוא שהציג לי את סלבוי ז'יז'ק לראשונה, ממש כמו שאנחנו אמורים לעשות כאנשים לבנים**).

———————————————————————————————————————————

* אגב העבודה האמיתית שלי, תוכלו לקרוא עליה בעוד בלוג*** שמתאר את הגזע שלנו.

** לבנים באמריקאית זה אשכנטוזים בישראלית, לא?

*** הז'אנר הזה, למי ששם לב בבלוגרול המלונקק להלן, תופס תאוצה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה אינטרנט, אמריקה, אקדמיה, בלוגים, הגורל היהודי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על דברים שאנשים שאוהבים לכתוב פוסטים אוהבים

  1. דרומי הגיב:

    בבאר שבע?
    סוציולוגיה, במקרה?
    אם כן, דבר איתי. בדיוק סיימתי 7 שנים שם.

  2. ערן הגיב:

    בדיוק הייתי השבוע בכנס ופגשתי כל כך הרבה אנשים שעונים לחוק שכרגע הצגת: להגיד דברים ברורים מאליהם בשפה מסורבלת ופלצנית, תוך כדי ניסיון ברור לא לומר כלום.
    כן, אני מרגיש בשל לסיים עם התיזה ולצאת לנשום קצת אוויר צח…

כתיבת תגובה

