פינת החידה המפדחת

ילדים, אנא עזרו למי שאמור לעשות הגהה באתר העיתון לאנשים חושבים למצוא את שלוש הטעויות (לפחות אלו שאני כבר מצאתי) בתחילתה של הכתבה הזו:

אה, הבהרה: אני כמובן לא מתכוון לטעות שבעצם המלחמה בעיראק…

פוסט זה פורסם בקטגוריה חידות, תקשורת. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

6 תגובות על פינת החידה המפדחת

  1. שחר הגיב:

    ההגהה באתר "הארץ" היא באמת על הפנים. גם בעיתון עצמו, אגב. אני מניח שאצל המתחרים המצב דומה, אם כי אני קורא אותם פחות. בינתיים מצאתי רק טעות אחת: "במהחל". כותרת המשנה אמנם מנוסחת רע, אבל נכונה דקדוקית למיטב הבנתי.

    על הדרך, הייתי מצפה מבעל הבלוג (או ממי שאמור לעשות לו הגהה) לזכור שהמילה "טעות" היא נקבה, ולכן צ"ל "שלוש טעויות" ולא כפי שכתב.

  2. דברים הגיב:

    בעל הבלוג, שהוא מאוד עני ולכן עושה לעצמו את ההגהה ואפילו לא מקבל על זה שעות נוספות, מתנצל ותיקן את טעות.
    שתי הטעויות האחרות ממש מול העיניים שלך ואחת מהן אפילו זועקת מעלבון שהיא עוד לא זוהתה.

  3. שחר הגיב:

    בפסקה השלישית כתוב "גייס" במקום "גייטס".
    מה הטעות השלישית?

  4. דותן הגיב:

    נו באמת…
    אני בטוח שתעלה על זה לבד. אני אדם די שטחי, והטעות שאתה משום מה לא רואה היא זו שבכלל הפנתה את תשומת ליבי לכתבה הזו. נף סיד.

  5. שחר הגיב:

    נו, מי קורא את הכותרת בימינו.

  6. דותן הגיב:

    אני חושב שמצביעי בובליל יותר ממצביעי שפרה, אבל אני לא סגור על זה.

    סחתיין, ועכשיו, נראה אותך מוצא את וואלדו.

כתיבת תגובה

