לייב בלוגינג: הלב בהיסטריה

אני חייב להוציא את זה כי רועדות לי הידיים וצריך להוציא את זה מהר.

הייתה צפירה, כל הבניין יצא החוצה. התחרטתי שכבר חצי שעה דחיתי את ההליכה לשירותים.

מישהו אמר שהיה בום וחזרנו לדירות, עד הצפירה הבאה.

בניו-יורק בקושי הכרתי את השכנים שלי, פה קופא לנו התחת ביחד על הרצפה של חדר המדרגות.

רובין לא הייתה פה, היא בבריכה. ואני, אני תמיד חשבתי שנהיה ביחד באזעקה הראשונה שלה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה באר-שבע, יקירתי, ישראל, לייב בלוגינג, מלחמה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על לייב בלוגינג: הלב בהיסטריה

  1. דוד הגיב:

    תהיו חזקים
    מדינת ישראל תעשה כל מה שצריך בשביל לשמור על הטריטוריה ועל האזרחים שלה.
    אני גם חזרתי מניו יורק לפני שבועיים וזה קשה, אני יודע, אבל תהיו חזקים.

  2. דותן הגיב:

    דוד,
    תודה, אבל מדינת ישראל עושה כרגע בדיוק את ההפך ממה שהיא צריכה לעשות כדי לשמור על האזרחים שלה.

  3. דוד הגיב:

    אני חולק על דעתך, אבל לא אתווכח איתך על זה, יש מספיק אנשים שיתווכחו. וגם אני have had my share of arguing. i just wish everything ends well.

  4. דותן הגיב:

    בהחלט מובן לי. תודה בכל אופן.

  5. אגם השועל הגיב:

    אני שמח לשמוע שאתה מעדיף את ישראל עם האזעקות ביחד
    על ניו יורק ה"שקטה" והמנוכרת.

    חלק מלהיות ביחד זה שיקבלו החלטות שאני לא מסכים איתן.

כתיבת תגובה

