כאן גרים בכיף

התחלתי לכתוב בבלוג לפני שלוש שנים ושלושה שבועות. היה אז אולמרט ואימת ביבי ריחפה באופק (אגב, טענתי אז שעדיף ביבי על אולמרט. צדקתי). בשלוש השנים האלה כתבתי הרבה על פוליטיקה, על ניו־יורק, על ישראל, מוזיקה, ספרים ועל החיים עצמם. היו תקופות שכתבתי יותר, והיו שפחות. היו פוסטים מוצלחים יותר, והיו שהרבה פחות. את האינטרנט, כמו שאני מכיר ומשתמש בו היום, הכרתי, במידה רבה, בזכות זה שהתחלתי לכתוב בבלוג הזה.

לפני כמה ימים קיבלתי הודעה שבלוגלי, האתר שבו אוכסן ופעל הבלוג, עומד להסגר. בלוגלי היה בית ראשון מצויין – נוח, ידידותי, וכזה שבהחלט עודד אותי לחקור וללמוד עוד. אולי כן ואולי בלי קשר לזה שכבר הרבה זמן לא ממש כתבתי בבלוג, כשבלוגלי נסגר עמדו בפניי כמה אופציות. הראשונה הייתה להגיד שהיה טוב וטוב שהיה. האופציה הזו ירדה די מהר מהפרק – אהבתי את הבלוג הזה, וחבל היה לי שיילך לאיבוד ויעלם מהעולם. החלטתי לשמר אותו, ואת כל מה שהיה בו, ולהעביר אותו דירה. אם כבר עוברים דירה, אמרתי לעצמי ולבלוגי, למה שגם לא נשפץ ונחדש קצת?

אז הנה אני כאן, בבית החדש.
את המערכת של וורדפרס.קום אני מכיר לא רע – בלוגלי עבד על גירסה מוקדמת יותר של וורדפרס, ובאתר הזה גם מתארח בלוג הצילום שלי שקיים כבר שנתיים בערך (אם לא יצא לכם לבקר, כנסו כנסו). גם את בלוג החתונה של רובין ושלי הקמתי דרך האתר, וגם ישראלפט פועל על וורדפרס. חוץ מזה, זה כבר כמה זמן ששקלתי לעבור לכאן, בעיקר בגלל הקשיים שעברו על בלוגלי בתקופה האחרונה.
אז אני, עכשיו הכריחו אותי, וכמו תמיד איתי, כשמכריחים אותי אז אני סוף־סוף עושה.

כפי שאתם בוודאי רואים, שיניתי קצת. הכותרת השתנתה – אני חושב שעבר לי השלב של "דברים שאני רואה מאיפה שאני עומד", ו"פעם שנייה" נראה לי יותר מתאים היום, אבל אני לא סגור על השם ואולי גם הוא ישתנה. התחדשתי בעיצוב יותר נקי וכזה שמאפשר לי קצת יותר ואיתו גם התמונה בהאדר, שצולמה בחטף מהרכבת בדרך לבאר־שבע, השתנתה. בין הדברים שמאוד משמחים אותי, אלו הווידג'טים בצד שמאל שעודכנו ורועננו. בשנה האחרונה התעסקתי הרבה עם טוויטר, וציוציי מוצגים כאן בצד שמאל למעלה. גם עם גוגל רידר אני עובד כבר די הרבה זמן, והדברים האחרונים שחלקתי ושנראים לי כראויים ו/או חשובים לקריאה מוצגים כאן (עמוד ה-shared items המלא שלי, נמצא כאן). גם הבלוגרול התחדש קצת, ואולי ימשיך בעתיד.

עם כל השינויים בחיים שצפויים בחודשים הקרובים, ובעיקר עם המעבר לאטלנטה, יכול בהחלט להיות שאני גם אחזור לכתוב כאן יותר. באמת קצת דיגדג לי לאחרונה, אז אפשר רק לקוות… בכל אופן, אני שמח לא רק בגלל שכל מה שהיה עד היום מגובה, אלא גם בגלל זה שכל החידוש הזה בהחלט יכול להוביל גם להתרעננות לא רק ויזואלית בבלוג.

תודה שקפצתם לבקר, אנא עדכנו את קוראי הרסס ו/או הרשמו מחדש לעידכונים באימייל (גם זה אמור להיות הרבה יותר פשוט עכשיו – פשוט תכניסו את כתובת האימייל שלכם פה מצד שמאל למטה). אני עוד לא נעול על שום דבר בעיצוב הנוכחי, אז כל הערה או רעיון יתקבלו בברכה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה הבלוג. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על כאן גרים בכיף

  1. פינגבאק: דברים שאני רואה מאיפה שאני עומד » הודעה מנהלתית קצרה מאוד

כתיבת תגובה

