זה הזמן להפסיק לעודד, ולהתחיל להיות חבר אמיתי*

לפני כשעתיים פורסם פוסט אורח שלי בבלוג התנועה הרפורמית בצפון־אמריקה, בה שימשתי כשליח במסגרות שונות במשך כמה שנים.

אתם מוזמנים לקרוא אותו כאן.

תגובות בעברית יתקבלו בשמחה פה, או באנגלית תחת הפוסט המקורי. אם איני טועה, הם מאשרים כל תגובה לפני פרסומה, אז קחו זאת בחשבון אם אתם מתכננים להשתמש בגסויות או לטעון שעובדיה יוסף הוא המשיח או משהו כזה.

* – באנגלית זה נשמע יותר טוב.

פוסט זה פורסם בקטגוריה "הסברה", אחינו שבתפוצות, אמריקה, ביבי, בלוגים, הגורל היהודי, יהדות, ירושלים, פוליטיקה, פלסטין, ציונות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

6 תגובות על זה הזמן להפסיק לעודד, ולהתחיל להיות חבר אמיתי*

  1. נדב פרץ הגיב:

    כאן מותר לטעון שעובדיה יוסף הוא המשיח?

    • Dotan הגיב:

      כאן מותר הכל, כמעט.🙂

      טרם הספקתי להגיב לתגובות שם, אבל בקריאה ראשונית דווקא יש שם תגובה שנראית לי לא שונה בהרבה מטענה משיחית…

  2. orialon הגיב:

    הקישור לא עובד, זה אני או הקישור?

    • Dotan הגיב:

      נראה שהקישור זז. הנה הוא, מקווה שלא יתחמק שוב:
      http://blogs.rj.org/blog/2010/11/10/its_time_to_stop_cheering_and/

      • orialon הגיב:

        מעולה, כתוב טוב ונכון. נראה שהיו לכך הרבה תגובות, לא הספקתי לקרוא אותן. מקווה שזה ישפיע. היתה מזמן כתבה בהארץ שקהילות רבות כאן נכנסו למריבה רצינית ואף התפרקו בעקבות דיונים על ישראל ואולי זה יכול לקרות גם בקהילה שלנו אם אהבלים כמוני יפתחו את הפה שלהם – הרבה לא מוכנים לקבל את המציאות ובשבילם ישראל נמצאת בדיוק איפה שהם עזבו אותה כשהתנדבו בקיבוץ בשנות השישים. והאמת היא שאני לא יודע מה הפתרון הנכון, דיברתי עם אמריקאי שפעיל מאוד בג'יי סטריט, יישר כוח בשבילו על הפעילות והמודעות אבל האם זה תפקידה של יהדות ארה"ב לשנות את המצב? האם זה ישנה את המודעות של הישראלים שרובם חיים בהכחשה או בתמיכה במצב הקיים והם הרבה יותר קרובים גיאוגרפית למתרחש מאשר אחיהם מעבר לים ? אני לא יודע אבל אלה שאלות שחשוב לשאול.

  3. orialon הגיב:

    במילים אחרות נניח ומחר כל יהודי ארה"ב יודעים את מה שאני ואתה יודעים על הכיבוש, מה יקרה? הם עדיין אזרחים של מדינה אחרת שבחרו לא להיות ישראלים. אולי אני פסימי אבל נראה לי שסכסוך פותרים המסתכסכים ולא צד שלישי למרות שכמובן צד שלישי יכול לעזור וכמו כן כמובן שלארהב יש חלק גדול בסכסוך הזה. ראית את הסרט השמצה של יואב שמיר Defamation? מומלץ בחום

כתיבת תגובה

